dinsdag 11 oktober 2011

Vintage kaartje



Deze keer een vintage kaartje op een stuk ribbelkarton dat ik eerst goud geverfd heb.  De doily en bloemen heb ik met goudkleurige glimmermist besprayd.
De foto is van een knipvel van Marianne Design en is op papier van een oud woordenboek geplakt.
Verder nog wat gouden plakpareltjes, een sterretje, ticket, bingokaartje, stukje kant en een mini wasspeldje.

Ook bedankt voor jullie reacties i.v.m. het zwarte kant van mijn cadeautasje vorige keer, ik heb er niets meer aan veranderd.

Tot volgende keer en nog een prettige avond.

Groetjes, Berlinde

10 opmerkingen:

  1. oow heel mooi stijlvol vintage kaartje...
    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow echt prachtig dit vintage kaartje Berlinde!
    Zo chique met die roosjes en die mini wasknijper goed gevonden staat er leuk bij.
    Een schitterende kaart!
    Fijne week nog,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Berlinde , ik dacht dat ik hier al een reactie had achter gelaten....maar niet dus. Bij deze dan : Ik vind het een super mooi vintage kaartje !! Hele leuke details gebruikt : roosjes , wasknijpertje , bingo-kaartje. En een hele mooie vintage afbeelding. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat beeldig Berlinde! Hou zelf erg van de vintage-stijl en jij hebt deze perfect getroffen! Mooie details. Bedankt voor je lieve reactie op m'n blog. Geniet van je (zonnige) weekend!! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Berdine, Via het blog van Ira bij jouw terecht gekomen. Ik heb ook een tijdje vintage uitgeprobeerd en toch wel leuk om te doen. Jouw kaartje vind ik leuk gelukt. vooral dat ribbelkarton doet het erg goed. Die roosjes zijn enig en het plaatje zo lief.
    Leuk dat gekreukte kaartje erbij met mini knijper. Daar heb ik er zoveel van liggen, maar gebruikt ze nooit. Weer een idee op gedaan. Ben volger geworden, maar kan het zelf niet zien. Lastig, dat af en toe deze weg zijn en dan weer wel.
    Gezellig weekend en groetjes van Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ribbelkarton, woordenboektekst, doily, ticket..goed gekozen elementen voor deze hele mooie vintage kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful Berlinde, I love all the textures and your colors...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Berlinde bedankt dat je volger bij mij geworden bent, dus gelijk maar even een tegenbezoek gebracht, je maakt wel erg mooie creaties heb even heerlijk rond gesnuffeld op je blog.
    Dus ook maar even gelijk aangemeld als volger bij jou.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een prachtige vintage kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...